Shrnutí sezóny 2018/19

17.05.2019

Máme za sebou sezónu 2018/19, byla to rozporuplná sezóna. Na mistrovství Evropy jsme sice získali bronzovou medaili, ale rozhodně jsem pomýšlel výše. Ke všemu jsem se na Evropě zranil koleno, které mě stále ještě trápí a musel vynechat domácí mistrovství ČR. 

Celá tato sezóna směřovala k jednomu cíli a to byl etapový závod Šediváčkův long. Bohužel ani toto nám nevyšlo, i když hafani byli připraveni velmi dobře, teda to si myslím já, nakonec jsme se nemohli zúčastnit neb dva měsíce před startem se mi porvali psi a jeden hafan to odnesl pokousanou tlapkou a vypadl na měsíc z tréninku. I když jsem se snažil další měsíc dostat psa do formy, bohužel nakonec jsme závod museli vzdát, protože měsíc nic nedělání byl na Kentovi velmi znát, ostatní psi byli nadále v tréninku. Bylo bylo by to jedno velké trápení, jak mé, tak i psů.

Nakonec jsme si aspoň na konci sezóny spravili chuť závodem na České Kanadě, musím říci, že hezčí závod jsem na území ČR ještě nejel. Nádherná příroda, úžasná trať, skvělí lidé.

Co říci závěrem? 

Snad že přípravy na novou sezónu, která začíná závodem v Hrobě koncem září, už započali a snad se nás bude držet více štěstí než tuto sezónu. Hlavním cílem pro následující sezónu je opět Šediváčkův long v Orlických horách a ME v Maďarsku.



Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky