Máme za sebou první dva závody

18.10.2018

Máme za sebou první dva závody letošní sezóny, ve které máme dva vrcholy. První vrchol je domácí Mistrovství Evropy, které se pojede v Abertamech a druhý vrchol, pro mě mnohem významnější, Šediváčkův long.

První závod letošní sezóny se jel v Hrobě u Teplic. Byla to naše premiéra v kategorii C1 - což znamená závod se 3-4 sibiřskými husky na tříkole nebo káře. Vůbec jsem netušil co od toho čekat, o to více jsem byl mile překvapený, když jsme celý závod vyhráli a to téměř s náskokem 3 minut. Takže u nás vládne spokojenost a velká radost.

Druhý závod se jel v Abertamech, závod byl kvalifikací na Mistrovství Evropy. Neb jsem z loňského roku mistr republiky v kategorii SC21 - koloběžka s jedním nebo dvěma huskouny, a mám Branna a Bragiho vyzkoušené, rozhodl jsem se, že na ME pojedu právě tuto kategorii. Takže na kvalifikační závod jsem se přihlásil do oné kategorie, bylo mi však líto, že by jeli jen dva hafani, tak jsem nahlásil dvojitý start v kategorii, ať se také proběhnou mimina. Brann a Bragi mají výbornou formu, takže si s přehledem doběhli pro první místo. Oba dva dny jeli opravdu výborně, chyby samozřejmě byly, ale já jsem spokojený. No a mimina?! To byl cirkus na kolečkách, ještě nikdy nejeli individuální závod, byla to pro ně premiéra a tak to také vypadalo. Ovšem když jsem zjistil, že i přes různé eskapády měli průměrnou rychlost 19km/h, byl jsem opravdu mile překvapený. Druhý den byl od nich mnohem lepší, do ideálu hodně daleko, ale zlepšili se o celou minutu a to také dělali různé kraviny.  

Pokud mám shrnout první dva závody, jsem velmi mile překvapený, takový vstup do sezóny jsem opravdu nečekal a pevně věřím, že to bude ještě mnohem lepší, jen zůstat zdraví. Nyní si dáváme 14 dní, od závodění, pauzu a čekají nás dost náročné tréninky. Jsem zvědavý jak to kluci zvládnou. Další náš závod bude Radíkov nebo až Stochov, kde již pojedeme MID.

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky