Jsme opět MISTŘI ČR!!

23.10.2019

Po dvou letech opět pociťuji euforii z vítězství na Mistrovství České republiky - off snow.

V roce 2017 jsme se stali mistry republiky v kategorii SC21 - koloběžka s jedním nebo se dvěma SH - Sibiřský husky. O rok později jsme se neúčastnili MČR, kvůli mému zranění, které jsem si přivodil na Mistrovství Evropy v Abertamech, odkud jsme si přivezli bronzovou medaili.

A nyní přišel rok 2019 a nová, pro nás nová, závodní kategorie C1 - tříkola nebo kára se třemi nebo čtyřmi SH. Protože mi během dvou let dorostli štěňata, přešli jsme do jiné kategorie. Velmi jsem se na tuto kategorii těšil, je to úplně o něčem jiném než koloběžka. Už musíte natrénovat čtyři hafany a někdy to opravdu není sranda. 

Vraťme se však k samotnému závodu. Před závodem jsme v týdnu měli jen jeden jediný trénink, ale za to opravdu velmi silový. Kluci si mákli. Následoval odjezd na místo konání MČR v Abertamech. Už před závodem jsem tušil, že by to mohlo určitě cinknout neb profil trati byl pro nás jak stvořený, neustále nahoru a dolů, téměř žádná rovina. Na takové trati my doma v podstatě denně trénujeme, akorát máme o mnoho větší převýšení.

A kluci to v sobotu předvedli v plné parádě. Chyby na trati samozřejmě byly neb byla trat trochu pozměněná a dle mého i celkem dost zvláštně vyznačená. Takže psi kolikrát nevěděli kam běžet a já byl na tom dost podobně. Na trati se stal také takový nemilý incident, ke kterému se už nebudu vracet, ale člověk jen někdy žasne a kroutí hlavou nad tím, jak se vše podávalo. Díky tomu to incidentu mi Bragi sotva doklusal do cíle a netáhl tak, jak by měl. I přesto jsme po prvním dnu obsadili první místo. 

Do druhé dne jsem chtěl vyrazit jen se třemi psy, věděl jsem, že pokud to udělám, rozhodně první místo neudržím. Na Bragiho se přišli podívat veterináři a řekli mi, že může v neděli startovat, sice se mi ulevilo, ale i tak jsem věděl, že není v pohodě, proto jsem se připravil na to, že tentokrát to budu muset vzít více na sebe a nespoléhat na kluky. V neděli jsme odstartovali v plné sestavě a já od první vteřiny psům pomáhal jak se dalo. Startovali jsem v naší kategorii z prvního místa, takže jsme měli jistotu, že nikoho nebudeme předjíždět, i když nemám rád jízdy z prvního pořadí, tentokrát jsem to uvítal. kluci šli parádně až na Bragiho. Ten prostě naplno nešel a mně docházeli sily, protože jsem hafanům pomáhal mnohem více než v sobotu. Když jsme vjížděli do cílové rovinky viděl jsem před námi dvě velká spřežení, které startovali v jiné kategorii a o čtyři minuty dříve než mi. Říkal jsem si a je to v háji, pokud je dojedeme Bragi je nebude chtít předjet. Okolo obou spřežení jsme se relativně prohnali jako vítr a bylo by to i rychleji, kdyby se Bragi opravdu nebál a nestrkal do Branna a tím ho vystrkoval ven z trati, aby se dostal dál od psů, které předjížděl. Sice jsme zajeli rychleji než v sobotu, ale v neděli to stačilo jen na druhé místo. A však při součtů obou časů jsme byli nejrychlejší a tím pádem jsme se stali MISTRY ČESKÉ REPUBLIKY v kategorii C1. 

Jsem nesmírně šťastný, hlavně protože si vše dělám dle svého a dle některých musherů to dělám špatně. Ale já ze své cesty prostě neuhnu, i nadále to budu dělat podle sebe a tak, aby to bavilo mě a hlavně aby to bavilo i psy. 

Rád bych poděkoval všem naším fanoušků, kteří nám drželi palce, všem sponzorům, bez kterých by tohle vše určitě nešlo:

Weber mlýn - výhradní dovozce krmiv Acana a Orijen

Pinguin outdoor - výrobce a prodejce outdoorového oblečení a potřeb

Dále mému klubu a jejich členům, že mě vždy umí podržet:

BÍLÉ VRCHOLKY KRUŠNÝCH HOR

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky