Jsme novými mistry České republiky

31.10.2017

Mistrovství České republiky Off Snow 2017 se konalo 28.-29.10.2017 ve obci Tři studně u hotelu Horník. My jsme jeli v kategorii SC21 - to je koloběžka s jedním nebo s dvěma seveřany s PP. Účast nebyla nijak velká, ale za to se sešlo asi to nejlepší co v této době u nás na koloběžce v oné kategorii jezdí, takže jsem byl spokojený. Na závody vyrazil poprvé i můj syn Šimon. Dělal mi handlera a dokonce si i zazávodil s Argem. Já jel závod s Brannem a Bragim. Odstartovali jsme do deštivého počasí a trať už byla místy rozježděná a bahnitá. Kluci šlapali jak hodinky. Bohužel jsem udělal jednu velkou, začátečnickou chybu, nevzal jsem si brýle. Byl to vetší problém, než jsem si myslel. Když jsem měl plné oči bahna, tak se moc na plno jet nedalo, takže jsem část trati jel téměř po slepu a kluci to odmakali skvěle, než jsem opět prozřel. V tu chvíli jsem si nadával do idiotů. Na trati jsme předjeli tři naše soupeře. Až třetí závodník se nás chytl a držel se nás až do cíle, to nás paradoxně také trochu zpomalilo, protože Bragi se dost často otáčel, neb nemá moc dobré zkušenosti s předjížděním, kdy ho na jeho prvním závodě napadl pes. Do cíle jsme dojeli v čase 13:06:3. To nebyl čas, se kterým bych byl spokojený, moje představa před závodem byla určitě pod 13 minut a věřil jsem v čas 12:30. Ale když si vezmu, že jsem jel bez brýlí a Bragi trochu vyšiloval, můžeme být za tento čas rádi. Po prvním závodním dnu jsem vedli o jedinou sekundu a velmi jsem se těšil na neděli, kdy se schylovalo k velkému dramatu. Bohužel k nedělnímu závodu nedošlo, počasí si usmyslelo, že trochu přerovná povrch zemský a začalo si pohrávat se stromy v okolí. Naprosto správně bylo nedělní kolo zrušeno. Takže se započítávalo jen kolo první a tím pádem jsme se stali Mistry České republiky v kategorii SC21. Brann a Bragi jsou prostě tuto sezonu nejlepší. 

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky