Bronz z dalšího Mistrovství ČR

26.01.2020

Téměř po měsíci jsme vyrazili na další závody psích spřežení. A rovnou na Mistrovství republiky v MIDu - což je středně dlouhá trať. Závod se konal nedaleko Prahy ve středočeském Stochově a trať měřila 2x 14 Km. Na závod jsme vyrazili téměř bez tréninku neb z mistrovství ČR v sprintu v Abertamech jsme si dovezli dost silný průjem.

Očekávání nebyla žádná, spíše jsem tam jel s tím, hlavně  neudělat ostudu. Myslím, že se nám to povedlo nad očekávání. 

První den jsem opět, jako vždy podělal já, když jsem hafany uhnal a dojeli jsme si pro průběžné 3. místo. Ztráta na první a druhé místo byla celkem velká a vědom si, naší slabé fyzické kondice, jsem se spíše musel ohlížet za sebe, kde na nás soupeři neměli až tak velkou ztrátu. 

Druhý den jsme začali opravdu zlehka. Až když nás začal dojíždět závodník na čtvrtém místě, tak jsme šlápli do vrtule a z kluků jsem cítil, že dnes by to šlo. O třetí místo jsem v tuhle chvíli už strach neměl, ale to jsem nevěděl, co se nám přihodí asi 300 metrů před cílem. Jistý si tím, že jsme udrželi 3. místo jsme v jeli do dlouhé cílové rovinky, ze mě vše spadlo a přestal jsem se soustředit na psy a už jsem čekal, že v pohodě dojedeme do cíle. Bohužel, Bragi se rozhodl, že než protne cílovou pásku, ještě na trati zanechá svůj smradlaví podpis. Vůbec jsem to nečekal a stalo se to, čeho jsem se vždy hrozně bál, šňůry se mi zamotali do předního kola naší tříkoly. Zamotali se fest. Trvalo mi přibližně +/- 4-5 minut než jsem to rozmotal a to ještě díky tomu, že jsem musel sundat přední kolo. Byl jsem opravdu hodně naštvaný, protože kluci šli naprosto krásně a stálo nás to asi náš nejlepší čas na MIDové trati ve Stochově.

V tu chvíli jsem se opravdu bál o naše 3. místo. Naštěstí náš náskok byl opravdu velký a závodníci mého zaváhání nevyužili a tak jsme si dojeli pro bronzovou medaili. Po zlatu ze sprintu tu byl náš další velký úspěch.

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky